Reklama2021-03-12
1

„Urban Legends" w kampanii Skanska

Skanska rozpoczyna nową kampanię „Urban Legends", w której uświadamia siłę oddziaływania architektury na przestrzeń, ludzi i model życia kolejnych pokoleń.

W ramach pierwszej części kampanii powstał film z udziałem architekta Zbigniewa Maćkowa, projektanta wrocławskiego budynku Skanska - Nowy Targ.

Zrealizowane wideo to nowatorskie podejście do pokazania budynków biurowych. Kampania ma na celu wyjaśnienie odbiorcom zamysłu i przybliżenie procesu realizacji inwestycji.

Dzięki udziałowi architektów możliwe jest poznanie pierwszych etapów projektu i spojrzenie na niego od środka, oczami projektanta.

Działania wokół kampanii wspierają agencję współpracujące ze Skanska – White Bits oraz Komunikacja Plus PR. Film został zrealizowany przez John Weston Group.

Autor:jd

Więcej informacji:Skanska, Urban Legends

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas