Firma USP Zdrowie zyskała nowy logotyp, zaprojektowany przez Terri Goldstein. Ma on odzwierciedlać najważniejsze wartości przedsiębiorstwa.
Nowe logo USP Zdrowie nawiązuje do gestu otaczania opieką i komunikuje stabilność oraz zaufanie. - Wartości te odzwierciedlają przekonania założyciela firmy - Voitka Napiórkowskiego, który głęboko wierzył, że człowiek powinien być zawsze w centrum wszystkich działań USP Zdrowie - mówi Katarzyna Kuśmierz, prezes firmy. - Nasze nowe logo pokazuje, że chcemy zmieniać świat w trosce o zdrowie. Dostarczaliśmy, dostarczamy i będziemy dostarczać ludziom najwyższej jakości produkty oraz kompleksowe rozwiązania, które każdemu pozwalają czuć się zdrowiej i lepiej - dodaje.
Logotyp zaprojektowała Terri Goldstein, amerykańska strateg marketingu, która od ponad 25 lat zajmuje się tożsamością marek na całym świecie.