Prasa2011-11-18
30

“Uważam Rze” numerem jeden, a “Przekrój” liderem... spadku

Tygodnik “Uważam Rze”, wydawany przez należącą do Grzegorza Hajdarowicza Presspublikę, utrzymał we wrześniu br. pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii. Z kolei drugi tygodnika Hajdarowicza - “Przekrój” także był liderem, ale... spadku.

Średnia sprzedaż ogółem “Uważam Rze” (Presspublica) we wrześniu br. wyniosła 141 433 egz. i była to najwyższa sprzedaż w historii tego pisma, które ukazuje się od lutego br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

>>> Tomasz Wróblewski: „Uważam Rze” nadal ma być konserwatywne

Na drugim miejscu utrzymał się tygodnik “Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej “Gość Niedzielny”), którego sprzedaż ogółem względem września ub.r. spadła o 4,14 proc. do 135 195 egz.

Trzecią lokatę zajęła “Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy). Jej wynik uplasował się na poziomie 131 814 egz. po spadku o 8,99 proc. Spowodowało to, że tytuł stracił pozycję lidera, zajmowaną rok wcześniej.

>>> Sprzedaż tygodników opinii w 2011: “Gość Niedzielny” liderem przed “Polityką” i “Uważam Rze”

Największy wzrost sprzedaży zanotował zajmująca szóste miejsce “Gazeta Polska” (Niezależna Wydawnictwo Polskie). Jej sprzedaż ogółem wzrosła o 9,57 proc. do 70 275 egz.

Najwięcej stracił natomiast plasujący się oczko niżej tygodnik “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój). Jego wynik sprzedażowy zmalał aż o 24,43 proc. do 31 170 egz.

Zobacz tabelę


Spośród tygodników z przedrukami z prasy polskiej i zagranicznej zarówno “Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) jak i “Forum” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił ten drugi tytuł (9,71 proc.). 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:tygodnik opinii, zkdp

KOMENTARZE(30)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas