Reklama2012-03-21
0

„Uwodzi aromatem” - Appetita reklamowana w telewizji i prasie (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa przypraw Appetita (Jutrzenka Colian). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Appetita. Uwodzi aromatem” - przygotowały firmy Ambasada Brand Communications i Universal McCann Poland.

Kampania przypraw Appetita prezentuje ich pełną ofertę w nowych opakowaniach oraz podkreśla ich najważniejsze zalety, chociażby poprzez uwodzicielski aromat układający się w kształt serca. - Długość i radiowy charakter spotu oraz charakterystyczna melodia mają za zadanie wyróżnić go spośród standardowych reklam - opisuje Magdalena Sarnowska, brand manager Appetita. - Zależało nam, aby spot w minimalistyczny i niekonwencjonalny sposób prezentował nasze produkty i odzwierciedlał ich nowy wizerunek - dodaje.
 


Akcja reklamowa - zaplanowana do końca marca - obejmuje przede wszystkim telewizję (TVP1, TVP2, Polsat i TVN i kanały tematyczne) oraz prasę. Kreację kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communications, spot wyreżyserował Maciej Orłowski, a media kupił dom mediowy Universal McCann Poland.

Autor:tw

Więcej informacji:Appetita

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas