Reklama2020-03-30
0

„Uwolnij się od ręcznego zmywania” w kampanii Finish i Bosch

Ruszyła kampania „Uwolnij się od ręcznego zmywania” marki Finish (Reckitt Benckiser), realizowana wspólnie z marką sprzętu AGD Bosch. Kampanię przygotowały agencja Havas Warsaw i dom mediowy OMD.

Idea kampanii „Uwolnij się od ręcznego zmywania” opiera się na przedstawieniu sytuacji z życia codziennego: ilekroć myślisz, że skończyłaś zmywanie – pojawia się kolejne naczynie do umycia. Wtedy warto powiedzieć "dość" i kupić zmywarkę.

- Celem kampanii ‘Uwolnij się od ręcznego zmywania’ jest zachęcenie jej odbiorców do zakupu zmywarki, a w efekcie, wyzwolenie ich z „błędnego koła” ręcznego zmywania naczyń - tłumaczy Beata Rusak, senior regional strategic alliance manager w firmie RB (Hygiene Home) Poland, należącej do grupy Reckitt Benckiser.

Kampania obejmuje telewizję, internet (w tym social media) i materiały POS.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.

Autor:jd

Więcej informacji:Finish, Reckitt Benckiser, Bosch

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas