Reklama2013-04-18
0

„Uwolnij swoje nogi” - DIH reklamowany w wersji Max (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa leku na niewydolność żylną nóg DIX (Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy Heads Advertising, NoLabel i MEC.

Reklama leku DIH podkreśla jego skuteczność w likwidowaniu dotkliwych objawów niewydolności żył nóg i wygodę jego stosowania (wystarczy zjeść jedną tabletkę dziennie). W spocie prezentowana jest również wersja DIH Max. Reklama jest emitowana w kanałach ogólnopolskich.



Kreację i produkcją spotu zajęła się agencja Heads Advertising, a postprodukcją - studio NoLabel. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:DIX, Hasco-Lek

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas