Reklama2020-07-02
0

Valkea odpowiada za obsługę reklamową marki Faktoria Win

Agencja Valkea odpowiada za obsługę kreatywną i marketingową marki Faktoria Win, należącej do grupy Eurocash.

Do zadań Valkea należy przygotowywanie koncepcji działań kreatywnych oraz projektów materiałów graficznych i wizualnych Faktorii Win. Agencja prowadzi także profile marki w mediach społecznościowych – Facebooka oraz Instagrama, na których realizuje szereg konkursów dla klientów. W ramach promocji jednej z linii win zorganizowała także koncert online Mery Spolsky.

Valkea opracowała także koncepcję i zrealizowała dla Faktorii Win produktową sesję zdjęciową. Odpowiada ponadto za rozwijanie współpracy z influencerami, przygotowanie newsletterów wewnętrznych i zewnętrznych firmy.

Agencja zajmuje się ponadto przygotowaniem i wydawaniem magazynu Faktorii Win – publikacji, zawierającej m.in. przystępny kurs degustacji wina, wywiady z pasjonatami tego trunku oraz przepisy kulinarne.

Faktoria Win funkcjonuje już w ponad 5 tysiącach  sklepów w całym kraju w formie specjalnego regału, na którym wino jest podzielone według okazji na trzy sekcje: na prezent, spotkanie z przyjaciółmi i do relaksu.

Autor:jd

Więcej informacji:Valkea, Faktoria Win

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas