Reklama2024-02-26
1

Van Pur dalej z Dziadkiem do orzechów

Producent piwa Karpackie, firma Van Pur, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją.

W 2024 roku agencja Dziadek do orzechów będzie kontynuować planowanie, kreację i koordynację działań komunikacyjnych marki Karpackie w digitalu.

Agencja będzie w dalszym ciągu odpowiadała za działania ongoingowe w mediach społecznościowych, obsługę kampanii płatnych, realizację sesji zdjęciowych, a także organizację aktywacji konsumenckich oraz dodatkowych działań komunikacyjnych marki w 2024 roku.

- Praca z Van Pur i prowadzenie profilu piwa Karpackie na Facebooku to dla nas czysta przyjemność. Podczas niemal rocznej współpracy udało nam się zbudować zaangażowaną społeczność całkowicie od zera, a pomysłów na kolejne działania mamy mnóstwo! Z ogromną radością obserwuję rozwój marki w SoMe i jestem pewna, że rok 2024 będzie dla Karpackiego pasmem samych sukcesów - mówi Ewa Sulewska, head of content w Dziadku do orzechów.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły kolejną umowę o współpracy. 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas