Telewizja2021-02-26
5

Awaria w Vectrze, klienci stracili dostęp do internetu

W czwartek doszło do awarii w sieci kablowej Vectra, w konsekwencji klienci z wielu miast nie mogą korzystać do internetu. - Nasi technicy pracują już nad usunięciem awarii. Przepraszamy za niedogodności - przekazała Vectra.

Na problemy z usługą internetową wielu klientów Vectry skarżyło się w czwartek od rana na fanpage’u facebookowym firmy. Pisali o tym użytkownicy z różnych miast: Warszawy, Bydgoszczy, Wrocławia, Słupska, Suwałk czy Siedlec.

Narzekali, że Vectra nie przekazała żadnego komunikatu, a na infolinię nie można się dodzwonić. - Hej, a co się dzieje ze nikt nie odpowiada na tel.?? Jakiś komunikat odnośnie awarii w Wawie? - spytała jedna z internautek. - kompletny brak internetu, infolinia i ebok też nie działają... a od godziny żadnej oficjalnej informacji - napisała inna osoba.

Klienci Vectry nie informowali natomiast o problemach z usługą telewizyjną.

Vectra potwierdza awarię

Około południa Vectra w komentarzu na profilu facebookowym odniosła się do tych wpisów. - Drodzy, niestety, w tej chwili mogą występować problemy z dostępem do usług - stwierdziła.

- Nasi technicy pracują już nad usunięciem awarii. Przepraszamy za niedogodności - dodała firma.

Według danych z platformy Downdetector najwięcej użytkowników problemy z usługami Vectry zgłaszało w czwartek w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu i Wrocławiu. Liczba sygnałów o awarii zaczęła skokowo rosnąć ok. godz. 11.

Ok. 17.00 na profilu Vectra na Facebook pojawił się komunikat: „Drodzy Klienci, zakończyliśmy prace nad przywróceniem usług. Internet, Strefa Klienta i infolinia są dostępne. Jeszcze raz ogromnie przepraszamy Was za tę sytuację".

Vectra z Multimedia Polska i Netflixem

W 2019 roku grupa kapitałowa Vectra osiągnęła wzrost przychodów o 8,3 proc. do 833,64 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 64,42 do 29,8 mln zł. Wpływy z usług telekomunikacyjnych poszły w górę z 743,2 do 797,22 mln zł.

Na początku ub.r. Vectra sfinalizowała kupno 100 proc. akcji Multimedia Polska, po uzyskaniu warunkowej zgody prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

W połowie stycznia br. w ofercie Vectry pojawił się Netflix, towarzyszy temu kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem Cezarego Pazury, który promuje firmę od jesieni ub.r.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas