Reklama2019-03-06
0

Veolia zachęca do odnawiania zasobów środowiska

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy Veolia, dostawcy usług  w zakresie zarządzania energią, gospodarki wodno-ściekowej i odpadowej. Działania przygotowały agencja Open, Netsprint i United PR.

Na potrzeby promocji przygotowano film wizerunkowy, w którym biorą udział pracownicy Veolii oraz członkowie ich rodzin. Firma chce dzięki temu podkreślić, jak ważną wartością są w niej zasoby ludzkie.

Kampania składa się z dwóch etapów. Pierwszy obejmuje emisję spotów w internecie, na podstawie profili behawioralnych odbiorców. W drugim etapie spot będzie emitowany w wybranych lokalizacjach z wykorzystaniem mobile'u.

Dodatkowo w ramach kampanii marka rozpoczęła współpracę z influencerami, którzy edukują w temacie ochrony środowiska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Open, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się Netsprint. Za działania public relations odpowiada agencja United PR.

Autor:jd

Więcej informacji:Grupa Veolia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas