Reklama2019-11-13
0

Vileda z kolejną odsłoną kampanii mopa Ultramax

Ruszyła czwarta odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej mopa bezdotykowego Ultramax marki Vileda.

Kampania podkreśla niezawodność mopa z bezdotykowym systemem wyciskania. Vileda promuje także model Ultramaxa w wersji XL, z większą o 20 proc. nakładką czyszczącą, o szerokości 42 cm.

Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych) będą emitowane do 15 grudnia. Komunikację wspierają również działania w internecie: spoty i banery, social media, PR, POS. Równolegle marka prowadzi działania product placement - Ultramaxa w wersji XL zobaczymy aż cztery razy w nowym sezonie programu "Nasz nowy dom".

Kampanię przygotował we własnym zakresie dział marketingu Vileda.

Autor:jd

Więcej informacji:kampania reklamowa, Vileda, Ultramax

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas