Reklama2009-01-16
0

Viralowa promocja Commercial Union w internecie (wideo)

Commercial Union zakończył w internecie wizerunkową kampanięreklamową. W ramach akcji viralowe filmiki zachęcały młodych ludzido samodzielnego wybierania funduszy emerytalnych.

Prowadzona w internecie kampania wirusowa Commercial Uniontowarzyszyła standardowej akcji reklamowej pod hasłem "Nie daj sięwylosować". Firma zachęcała młodych ludzi do samodzielnegowybierania funduszy emerytalnych, pokazując zabawny przykładnegatywny: starszego mężczyznę marzącego o luksusowejemeryturze.




Drugi filmik viralowy był utrzymany w konwencji trailerakinowego promującego thriller z Marzeną Losującą w roli głównej.Przekaz w tym przypadku opierał się na niechęci młodych osób dobiurokratycznych procedur i skostniałych instytucji, informując oznaczeniu daty 10 stycznia 2009 roku. Jednocześnie filmik zachęcałdo odwiedzenia strony www.10stycznia2009.pl, naktórej bohaterka opisywała w swoim blogu, jak steruje losemprzyszłych emerytów




Kreacją i prowadzeniem kampanii trwającej od początku grudniaubiegłego roku do połowy stycznia zajęła się agencja marketinguszeptanego Harder&Harder. Filmiki na potrzeby akcjizrealizowało Tofi Productions, a media zakupił internetowy dommediowy ACR.

Autor:km

Więcej informacji:Commercial Union, viral

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas