Reklama2019-07-04
1

Visa ma własną identyfikację sensoryczną

Visa ogłosiła wprowadzenie identyfikacji sensorycznej marki, która powstała w wyniku nawiązania kilkunastu partnerstw w 25 krajach. Składa się na nią dźwięk, wzbogacony o animację oraz wibrację.

Jak informuje firma w komunikacie dla mediów, identyfikacja Visa "pozwoli nie tylko wzbogacić doświadczenia konsumenta, ale również zbudować zaufanie i stworzyć poczucie bezpieczeństwa, które tradycyjnie jest kojarzone z marką Visa".

Wdrożenie poprzedził etap testów, selekcji przeprowadzonej w ramach grup fokusowych i rund eliminacyjnych. Marka zdecydowała się na „energetyczny” i „optymistyczny” dźwięk, wzbogacony o animację oraz wibrację.

Kilkunastu partnerów Visa wdraża identyfikację sensoryczną

Partnerami wykorzystującymi nowe rozwiązania są między innymi aplikacje mobilne (m.in., singapurska Carousell, Monyx Wallet, 11 mobilnych aplikacji portfelowych w Ameryce Łacińskiej), areny sportowe (Stadiony we Francji podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet, stadion Oracle Park - siedziba San Francisco Giants)  oraz firmy technologiczne i sprzedawcy detaliczni  (m.in. dostawcy terminali płatniczych, Platforma przetwarzająca płatności TSYS Genius, First Data w Singapurze, Payscout, Ziosk).

- W miarę jak konsumenci zmieniają swoje przyzwyczajenia odnośnie tego, gdzie i jak płacą, szeroko rozumiane płatności muszą ewoluować w taki sposób, by zaufanie od samego początku było wbudowane w doświadczenie konsumenta - powiedziała Lynne Biggar, chief marketing and communications officer w Visa. - Wzbogacenie doświadczania naszej marki o nowe wymiary, pozwalające konsumentom zobaczyć, usłyszeć i poczuć płatności z Visa, staje się niezbędne w czasach, gdy fizyczne punkty sprzedaży zaczynają ustępować płatnościom w środowiskach cyfrowych. Identyfikacja sensoryczna jest dla nas sposobem na to, by pokazać, że każdej transakcji Visa towarzyszą szybkość, bezpieczeństwo, niezawodność i zaufanie - dodaje.

Aby zmierzyć wpływ brandingu sensorycznego na doświadczenie konsumenckie, w ostatnim czasie zrealizowano wewnętrzne badanie Visa, “Impact of VSB on Consumer Experience”, wśród detalistów z rejonu zatoki San Francisco1, którzy korzystają z terminali Poynt. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej w sklepach, konsumenci, którzy doświadczyli brandingu sensorycznego, o 12% częściej uznawali, że sprzedawca dba o ich bezpieczeństwo.

Ponadto, w porównaniu do badanych, którzy nie doświadczyli tego rodzaju rozwiązań w punkcie sprzedaży, pozytywne postrzeganie marki wzrosło o 14%, a logo Visa było przez nich częściej rozpoznawane.

Autor:jd

Więcej informacji:identyfikacja sensoryczna, Visa

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas