Reklama 2019-04-30
3

Visa product placementowo promuje w serialach TVP płatności bezgotówkowe

czekaj... czekaj...

Visa w ramach prowadzonej ogólnopolskiej kampanii reklamowej zaczęła od niedawna wykorzystywać działania product placement - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W ostatnim czasie sceny takie pojawiły się m.in. w serialach „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl” w TVP2.

Sceny z marką Visa pojawiły się m.in. w ostatnich odcinkach seriali „Rodzinka.pl” i „O mnie się nie martw” w piątek 26 kwietnia br. w TVP2. Pokazano w nich np. jak jeden z bohaterów płaci zbliżeniowo za dostarczone jedzenie.

Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE w Visa przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Visa korzysta z działań product placement we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Łącznie jest to kilkadziesiąt scen w najbardziej popularnych serialach i programach rozrywkowych w Polsce.

- Celem akcji jest wzrost liczby transakcji kartami Visa wśród osób do tej pory korzystających w niewielkim stopniu z płatności bezgotówkowych. Chcemy to osiągnąć pokazując liczne zalety płacenia kartą, czyli bezpieczeństwo transakcji, wygodę, oszczędność czasu, a także łatwość użycia karty jako środka płatniczego. Płatności z Visa są lokowane w scenach z udziałem postaci lubianych i szanowanych przez Polaków. W ten sposób edukujemy polskich konsumentów również na temat szerokiej sieci akceptacji płatności z Visa, także za drobne płatności - mówi Jezierska.

Działania product placement są częścią szerokiej wielokanałowej kampanii Visa promującej płatności bezgotówkowe. Obejmuje ona też klasyczne narzędzia reklamowe, ruszyła w lutym br.

W planowaniu i realizacji działań product placement firmę Visa wspierają agencje Starcom i Liquid Thread z grupy Publicis.


 

Autor: bg

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas