Reklama2014-10-20
0

VisolVit w nowych opakowaniach z duszkiem od Czteryczwarte

Produkty marki VisolVit (Angelini) trafiły do sprzedaży w aptekach w zmienionych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Czteryczwarte Brand Design.

Przeprowadzony przez Czteryczwarte redesign stanowił jeden z etapów pracy nad odświeżeniem wizerunku marki VisolVit. Dodatkowym powodem do zmiany opakowań było wprowadzenie dwóch nowych produktów: oprócz dotychczasowego VisolVitu w formie saszetek, teraz dostępne są także żelki multiwitaminowe oraz syrop dla najmłodszych dzieci.

Inspiracją do konceptu graficznego stała się najnowsza kampania reklamowa stworzona przez agencję Ambasada BC z nowym brand hero marki - duszkiem. Zajmuje on centralne miejsce także na nowych opakowaniach, umieszczony w witaminowym wirze. Odrębność poszczególnych produktów ma podkreślać zróżnicowanie kolorystyczne opakowań.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas