Reklama 2015-01-13
4

„Viva!” i „Flesz” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Newsweek” i „Claudia” (TOP 10)

Dwutygodnik „Viva!” zanotował największy wśród magazynów procentowy wzrost wpływów z reklam. Sporo zyskały również „Flesz” oraz liderujące w zestawieniu „Twój Styl” i „Tele Tydzień”, natomiast niewielkie spadki zanotowały „Wprost”, „Newsweek” i „Claudia”.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów w okresie od stycznia do listopada 2014 roku wyniosły ponad 2,76 mld zł - wynika z danych opracowanych dla Wirtualnemedia.pl przez Kantar Media. Były wyższe o 5,2 proc. niż w analogicznym okresie 2013 roku.

Największy wzrost przychodów odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska) -  tytuł ten zarobił na reklamach blisko 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Z wpływami w kwocie 120,9 mln zł awansował z piątej na drugą pozycję w zestawieniu magazynów z największymi przychodami reklamowymi.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/gala-z-duzym-wzrostem-sprzedazy-wyprzedzila-vive-i-flesza ##

„Viva!” zajęła miejsce tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), którego wpływy z reklam spadły o 1,2 proc. - do 115,4 mln zł. Trzecią lokatę utrzymał „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Ten tytuł dzięki publikowanym reklamom zarobił 120,5 mln zł, o 8,9 proc. więcej niż rok wcześniej.

Niezmiennym liderem rankingu  reklam jest miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer).
W pierwszych 11 miesiącach ub.r. marketerzy wydali na reklamy w tym tytule ponad 157 mln zł, o 6,8 proc. więcej niż rok wcześniej.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tygodniki-telewizyjne-i-plotkarskie-najchetniej-kupowane-w-polsce-top-59 ##

Spadek przychodów reklamowych zanotował w omawianym okresie tygodnik „Wprost” (AWR Wprost). Jego przychody reklamowe były niższe o 3,2 proc. i wyniosły 102,9 mln zł. Mniejsze przychody z reklam miał też miesięcznik „Claudia” (Burda International Polska) - wyniosły one 60,7 ml zł (mniej o 1,5 proc.).

Więcej na reklamach zarobiły natomiast pozostałe tytuły rankingu. Przychody „Party” (Edipresse Polska) wzrosły o 4,8 proc. - do 72,9 mln zł, „Polityki” -  o 1,5 proc. (do 61,7 mln zł), „Flesz” - o 11,3 proc. (do 59,5 mln zł).

Zobacz tabelę

Autor: bg

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas