Reklama2016-11-25
0

Vizeum w przetargu utrzymał obsługę mediową Ferrero Polska

Dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska) obronił w zakończonym właśnie przetargu obsługę Ferrero Polska, producenta słodyczy. Agencja pracuje dla marketera od 2013 roku.

Koncern Ferrero Polska, właściciel takich marek słodyczy jak Kinder Bueno czy Tic-Tac, zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów. Brały w nim udział łącznie trzy agencje mediowe. Ich nazw jednak nie udało nam się ustalić.

Producent wybrał do współpracy w zakresie obsługi mediowej dom mediowy Vizeum. Tym samym kontynuuje z nim współpracę, która rozpoczęła się wiosną 2013 roku.

W kwietniu 2013 roku w strukturze sieci Dentsu Aegis Network Polska połączono zespół domu mediowego Vizeum z teamem, który wcześniej w ramach siostrzanej agencji Carat Polska zajmował się obsługą mediową Ferrero. Od tej pory za planowanie i zakup mediów dla Ferrero odpowiada Vizeum.

Ferrero Polska należy do czołówki największych reklamodawców w polskich mediach. W pierwszych trzech kwartałach br. firma cennikowo wydała na wsparcie swoich marek w mediach tradycyjnych 287,1 mln zł, o 28,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku.

Autor:bg

Więcej informacji:Vizeum, Ferrero

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas