Reklama2019-10-10
0

Vizeum z globalnym budżetem mediowym Groupe SEB

Dom mediowy Vizeum, należący do Dentsu Aegis Network wygrał przetarg na obsługą mediową globalnego budżetu francuskiej firmy Groupe SEB, producenta małego AGD - właściciela takich marek, jak Tefal, Rowenta czy Krups.

Współpraca agencji z Groupe SEB obejmuje planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM, e-Retail. Agencja będzie obsługiwać marketera globalnie, m.in. na rynkach Europy, Azji i obu Ameryk.

- Zmieniamy się, jeśli chodzi o relacje klient-agencja i nasz model współpracy. W ofercie Vizeum odnaleźliśmy nasze wartości, a jednocześnie potrzebowaliśmy fachowej wiedzy - zespołu stojącego za naszym głównym wyzwaniem, jakim jest sprawienie, aby wrażenia konsumentów były kluczowym motorem wzrostu - powiedział Guillaume Planet, wiceprezes ds. mediów i marketingu cyfrowego Groupe SEB.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, w wyniku którego budżet mediowy zdobyło Vizeum. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas