Prasa 2023-04-13
6

Zadebiutował "Vogue Polska Sport & Wellness". Natalia Kaczmarek na okładce

W portfolio wydawnictwa Visteria pojawiło się nowe wydanie specjalne „Vogue Polska Sport & Wellness”. Na okładce Natalia Kaczmarek – mistrzyni olimpijska w sztafecie 4*400m. Nowy liczący ponad 240 stron numer dostępny będzie od czwartku 13 kwietnia.

Gwiazda z okładki, Natalia Kaczmarek, lekkoatletka i ambasadorka New Balance, zdobyła złoto w sztafecie 4 x 400 m. Dla niej sport oznacza przede wszystkim zmaganie z własną słabością. Zgodziłaby się z nią zapewne Magda Linette. Polska tenisistka po trzydziestce weszła do pierwszej 20 rankingu WTA. Przyznaje, że najtrudniej jest jej oddzielić aktualny sportowy wynik od całościowej samooceny - czytamy w opisie numeru.

W magazynie pojawia się cała plejada polskich sportowców - golfista Adrian Meronk, surfer Kuba Kuzia łapie fale, siatkarki Joanna Wołosz i Magdalena Stysiak. Przyglądamy się także sportowej pasji reżyserki Małgorzaty Szumowskiej.

–  Naszą ambicją było stworzenie magazynu, którego na polskim rynku brakowało. Tytułu, który nie interpretuje sportu jedynie wyczynowo, ale zwraca także uwagę na świadome podejście do ciała, dążenie do osiągnięcia zdrowej równowagi i dbałość o szeroko rozumiany self-care – pisze w liście otwierającym wydanie Ina Lekiewicz Levy, redaktor naczelna.

Wydanie specjalne „Vogue Polska Sport & Wellness”

Pierwsze wydanie „Vogue Polska Sport & Wellness” to też związki sportu z modą – jednym z nich są stroje zawodników różnych dyscyplin inspirujące projektantów czy wszechobecny trend athleisure. Gwiazdy, influencerzy i zawodnicy wskazują swoje ulubione sprzęty i akcesoria do ćwiczeń – zobaczymy polecenia Andrzeja Bargiela, Macieja Musiała, Krzysztofa Zalewskiego czy Jakuba Przygońskiego.

Dużo uwagi poświęcone zostało szeroko pojętej dbałości o siebie,w tym o jedzenie, o którym pisze Michał Korkosz (Rozkoszny). Pojęcia, takie jak biohacking, terapie powięziowe czy TRE wyjaśnią Ewa Bakota, Ilona Rechnio i Agnieszka Zygmunt.

Spółka Visteria wydająca polską edycję magazynu „Vogue” w ub.r. przy wzroście przychodów o 61 proc. do 22,3 mln zł zanotowała spadek straty netto z 3,2 do 1,7 mln zł.

Autor: jd

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas