Reklama2022-03-25
0

Volkswagen Group Polska poszerza współpracę z Artegence

Agencja Artegence będzie odpowiadać za obsługę social media marki Volkswagen.

Dotychczas agencja była odpowiedzialna za obsługę online, tj. zarządzanie stronami www oraz aplikacjami marki Volkswagen. Jednocześnie pracowała z klientem w obszarze UX.

 

Artegence z nowymi zadaniami dla Volkswagena

Obecnie rola Artegence została poszerzona o współtworzenie i stałą optymalizację strategii w mediach społecznościowych, kreację contentu oraz moderację kanałów w mediach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Istotnym elementem współpracy ma być odpowiednia adaptacja materiałów globalnych oraz kampanii przygotowanych przez pozostałe agencje, obsługujące markę Volkswagen.

- Upowszechnianie elektromobilności oraz zaawansowanych technologii w samochodach, jak i dążenie do osiągnięcia przez naszą markę neutralności węglowej do 2050 roku stawia przed nami nowe wyzwania komunikacyjne, które wymagają umiejętnych działań w social media.  M.in. dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy z agencją Artegence – w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych oraz stworzenia strategii komunikacji w tym obszarze. To nasz kilkuletni, sprawdzony partner, który posiada wiedzę i doświadczenie w istotnych dla nas obszarach – Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

Autor:jd

Więcej informacji:Artegence, social media, Volkswagen

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas