Reklama 2021-11-24
0

Volkswagen rusza z globalnym przetargiem mediowym, budżetu broni PHD

Klasyczne samochody Volkswagen Transporter T2 promujące program Service Pro Klasyczne samochody Volkswagen Transporter T2 promujące program Service Pro

Volkswagen Group planuje przetarg dotyczący globalnej obsługi mediowej. Proces obejmuje wszystkie marki grupy: Volkswagena, Skodę, Audi, Seata.

Przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów rozpocznie się w 2022 roku. Kontrakt z dotychczasową agencją mediową PHD (Omnicom) wygasa w 2023 roku.

Niemiecki producent samochodów wydał w 2020 roku około 1,5 miliarda euro na swoją flagową markę VW. Przegląd mediów – o którym po raz pierwszy doniesiono w niemieckim HorizonT – jest częścią procesu ustawowego, a umowa należąca do Omnicom ma wygasnąć w do końca 2023 r. Poprzedni globalny przetarg trwał rok.

Rzecznik Volkswagena potwierdził tę wiadomość i wydał oświadczenie, w którym stwierdził: - W nadchodzącym roku odbędzie się regularny przetarg na umowę agencyjną Volkswagen Group, która obowiązuje od 2016 roku i trwa do końca 2023.

Dom mediowy PHD został wybrany do obsługi wszystkich marek Volkswagen Group w 2016 r. Przedtem firma współpracowała z należącą do WPP/GroupM agencją mediową MediaCom. Współpraca ta trwała od 1998 roku. .

Grupa Volkswagen jest drugim co do wielkości producentem samochodów na świecie po Toyocie. W roku obrotowym 2020 firma odnotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 222,9 mld euro – o 11,8 proc. mniej niż w roku obrotowym 2019. Spadek był spowodowany pandemią Covid-19.

Autor: bg

Więcej informacji: Volkswagen GRoup, Skoda, Seat, Audi, przetarg, PHD,

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas