Reklama2020-08-18
0

Volkswagen Samochody Dostawcze w kampanii prezentuje "tarczę korzyści"

„Wybierz dostawczego Volkswagena z tarczą korzyści” - to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagen Samochody Dostawcze, którą przygotowała agencja V&P.

Jak podano w komunikacie "tarcza korzyści jest wyjściem naprzeciw wymaganiom klientów, którzy znaleźli się w nowej sytuacji. Celem działań jest bezpieczny finansowo dla klientów powrót do dynamiki sprzedaży sprzed pandemii, który okaże się możliwy dzięki specjalnym benefitom finansowym, zawartym w tarczy".

Kampania obejmuje swoim zasięgiem internet (landing page oraz szereg formatów, które dobrane są pod kątem szerokości oferty, konkretnych benefitów i modeli samochodów dostawczych). Potrwa d końca wakacji.

Za całościową strategię komunikacji w ramach marketingu konwersji, kreację i realizację odpowiada agencja V&P.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas