Reklama2011-12-13
1

Volvo stawia na agencję Arnold

Volvo zatrudniło Arnold Worldwide jako agencję wiodącą do obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego.

Jednocześnie na rzecz Arnold Worldwide budżet kreatywny producenta samochodów w Wielkiej Brytanii i Chinach straciła agencja SapientNitro (nadal będzie pracować dla Volvo w Australii).

Volvo będzie począwszy od 2012 roku obsługiwane przez biuro Arnold Worldwide w Amsterdamie, które będzie wspierane przez zespoły agencji z Bostonu i Szanghaju.

Do tej pory agencja Arnold Worldwide odpowiadała za budżet kreatywny Volvo w Ameryce Północnej oraz za globalny zintegrowany budżet reklamowy firmy.

Z kolei agencją wiodącą obsługującą Volvo w przestrzeni cyfrowej jest obecnie Euro RSCG 4D.

Autor:km

Więcej informacji:Volvo, Arnold, Arnold Worldwide

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas