Internet 2013-03-20
1

VUMag.pl zyskał pół mln użytkowników. Kafeteria i Wizaz liderami serwisów kobiecych

Uruchomiony przez Grupę Onet pod koniec ub.r. VUMag.pl odwiedziło w styczniu 495 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,6 mln odsłon. Witrynie dużo jeszcze brakuje do zasięgów czołowych serwisów dla kobiet, ale wyprzedziła już strony takie jak Milionkobiet.pl i Stylio.pl.

VUMag.pl, pozycjonowany jako serwis premium dla kobiet, zanotował w styczniu dokładnie 494,9 tys. real users, 2,5 mln odsłon na urządzeniach stacjonarnych i 116 tys. odsłon mobilnych - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Przeciętny użytkownik (czy raczej użytkowniczka) spędził na stronie  7 minut i 17 sekund.

Przedstawiciele Grupy Onet deklarują zadowolenie z tych wyników i deklarują, że w kolejnych miesiącach będą one lepsze. - Udało nam się znaleźć grono wiernych i powracających do serwisu użytkowników - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Żbik, rzeczniczka portalu. VUMag.pl był do tej pory promowany głównie na innych stronach Grupy Onet. Planowana jest też jego kampania reklamowa w mediach zewnętrznych.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2013 roku

VUMag.pl już w pierwszym miesiącu zanotował o dużo większą odwiedzalność niż działające od kilku lat Milionkobiet.pl (Marquard Media) i Stylio.pl (G+J Polska). Natomiast Lula.pl i Wysokieobcasy.pl (obie strony należą do Grupy Gazeta.pl), Stylistka.pl (Grupa Innovaweb), Iwoman.pl (Grupa Money.pl), Zeberka.pl (Marquard Media), Kobieta.pl (G+J Polska) i Snobka.pl (Grupa o2) miały mniej użytkowników od VUMag.pl, ale więcej odsłon, a także - oprócz Stylistka.pl i Iwoman.pl - przyciągały internautów na dłużej.

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami lifestyle’owymi dla kobiet są Kafeteria.pl (Grupa o2) i Wizaz.pl (Edipresse Polska). Kolejne miejsca - z ponad milionem użytkownikiem i kilkunastoma mln odsłon w styczniu br. - zajmują Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska), Polki.pl (Edipresse Polska) i Styl.pl (Grupa Interia.pl). VUMag.pl wyprzedają jeszcze pod względem zasięgu Papilot.pl (G7 Media) i Styl.fm (Digital Avenue).

>>> TOP100 serwisów w Polsce: kto stracił, a kto zyskał

W poniższym zestawieniu nie uwzględniliśmy kobiecych serwisów/działów portali horyzontalnych, tylko strony działające w osobnych domenach.

Zobacz tabelę

 

 


 

Autor: tw

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas