Internet2023-07-17
0

W drugim kwartale roku sprzedaż w Brand24 w górę o ponad jedną piątą

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Zajmująca się analityką internetu firma Brand 24 w drugim kwartale 2023 roku zwiększyła sprzedaż o 22 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Prawie pół miliona dolarów wyniosły w analizowanym okresie powtarzalne przychody (MRR) Brand24.

Giełdowy Brand24 – dostarczający firmom na całym świecie narzędzia i usługi do monitorowania mediów – wypracował 2,1 mln zł w zakończonym w czerwcu kwartale. O 22 proc. wzrosło ARPU (od nowych i dotychczasowych klientów) do kwoty 550 zł (128 USD). Jednocześnie ARPU z nowo pozyskanych użytkowników wyniósł 658 zł (154 USD) i był wyższy o 25 proc.  od wyniku z zeszłego roku.

- Nasze wyniki sprzedażowe od początku roku są najlepsze w naszej historii. Jak widać po danych dotyczących nowych klientów mamy też potencjał, aby dalej rosnąć. Rosnąca wartość przychodów to z jednej strony efekt obejmowania zaktualizowanym cennikiem kolejnych grup dotychczasowych użytkowników, z drugiej pozyskiwania większych podmiotów, głównie za granicą, które mają większe potrzeby informacyjne i kupują bardziej rozbudowaną usługę - wyjaśnia Michał Sadowski, prezes Brand24.

Prezes spółki podkreśla, że w danych dotyczących MRR Brand24 nie wykazuje przychodów z Insights24, czyli usługi dla klientów premium oraz aplikacji Media Monitoring na platformie Semrush Marketplace.

- Te pozostałe –  poza MRR –  przychody to już 5 proc. naszej sprzedaży i rosną one z dużą dynamiką. W samym platformie Semrush mamy już ok. 330 klientów, którzy przynoszą nam powtarzalne przychody w kwocie 13 tys. USD. Liczba kont na Semrush rośnie nam w dwucyfrowym tempie każdego miesiąca. Liczymy, że w całym roku doda nam to jakieś 150 tys. USD przychodów  – szacuje Michał Sadowski.

Autor:jd

Więcej informacji:Brand24, Michał Sadowski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas