Prasa2014-09-12
2

W I półroczu 2014 r. spadła sprzedaż pism komputerowych. „CD Action” liderem

W pierwszych sześciu miesiącach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC World”.

Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2014 roku wyniosła 76 933 egz., czyli o 7,11 proc. mniej niż w I półroczu 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 62 525 egz., po spadku o 10,45 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 3,98 proc. i ostatecznie wyniósł 30 659 egz.

Najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 43,93 proc. i wyniosła 12 432 egz.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas