Reklama2016-06-20
21

W lipcu reklamy przy "Wiadomościach" dużo tańsze niż rok temu

W lipcowym cenniku Telewizji Polskiej większość cen reklam jest nawet o kilkanaście procent niższa niż przed rokiem. W TVP1 najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy prognozie pogody po „Wiadomościach”, a w TVP2 - przy pasmach kabaretowych.

Najdroższe spoty w TVP1 to te emitowane w niedziele przy prognozie pogody nadawanej po głównym wydaniu „Wiadomości” - kosztują do 25,7 tys. zł (w tekście podawane są ceny spotów 30-sekundowych). Przed rokiem było to 27 tys. zł. Reklama o tej porze w dni powszednie kosztuje 14,4 do 19 tys. zł (rok wcześniej: do 20,5 tys. zł).

Nieco mniej kosztuje emisja spotu przy nadawanym po „Wiadomościach” serwisie sportowym - w niedziele 21,7 tys. zł (rok temu 28 tys. zł), a w dni powszednie - od 17,9 do 20 tys. zł (przed rokiem maksymalnie 18,5 tys. zł).

Za obecność reklamową przy „Wiadomościach” reklamodawcy najwięcej zapłacą w niedziele - do 21,2 tys. zł (rok temu 28,5 tys. zł), a w dni powszednie - od 6,7 do 10 tys. zł ( w ub.r. do 10 tys. zł).

W lipcu telewizyjna Jedynka będzie emitować wiele filmów. Cena spotu w sobotnim paśmie „Hit na sobotę” wynosi 11,1 tys. zł (w ub.r. 13 tys. zł), a w niedzielnym „Zakochana Jedynka” - 10,4 tys. zł (przed rokiem 13,3 tys. zł).

Spot przy czwartkowych powtórkach serialu „Ojciec Mateusz” kosztuje 16,5 tys. zł, a przy „Sprawie dla reportera” - 15,9 tys. zł (w ub.r. - 13,6 tys. zł).

9 lipca TVP1 pokaże mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce - reklamy przy tych transmisjach kosztują od 10,7 tys. zł.

Rozrywkową część ramówki TVP2 w lipcu zdominują kabarety. Najwyższą cenę mają reklamy przy XVIII Mazurskiej Nocy Kabaretowej Mrągowo 2016 - 18 tys. zł (przed rokiem 15,3 tys. zł). Maksymalnie 16,3 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamy przy XXII Festiwalu Kabaretu w Koszalinie 2016 (rok temu 15,3 tys. zł). Za spot przy XX Międzynarodowym Festiwalu Kultury i Muzyki Romów, który TVP2 pokaże 16 lipca trzeba zapłacić 13 tys. zł.

Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczyna sprzedaż reklam z cennika w poniedziałek 20 czerwca, a zakończy sprzedaż 23 czerwca. Zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane od wtorku 21 czerwca.

W zeszłym tygodniu swój cennik reklamowy na lipiec udostępnił TVN.

Autor:bg

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas