Reklama2016-11-24
5

W Polsacie w grudniu reklamy najdroższe przy filmie „Kevin sam w domu”

fot. materialy prasowefot. materialy prasowe

Podobnie jak przed rokiem, w grudniu w Polsacie najwięcej kosztują reklamy w paśmie filmowym w wieczór wigilijny. Wtedy za reklamę przy tradycyjnie już tego dnia pokazywanym filmie „Kevin sam w domu” reklamodawcy zapłacą ponad 20 tys. zł więcej niż rok temu.

Generalnie większość cen reklam, które pojawią się na antenie Polsatu w grudniu tego roku jest niższa niż rok temu. Zdrożały spoty jedynie przy niektórych pozycjach.

Najwięcej kosztuje emisja 30-sek. spotu przy nadawanym już od wielu lat przez Polsat w wigilijny wieczór filmie komediowym „Kevin sam w domu”. Cena wynosi 84,8 tys. zł (cena netto za spot 30-sek., bez rabatów). Rok temu reklama w tym samym bloku kosztowała 60,1 tys. zł.

Z kolei przy transmisji  Sylwestrowej Mocy Przebojów marketerzy w tym roku zapłacą mniej niż przed rokiem - maksymalnie 47,7 tys. zł (rok temu - 49,1 tys. zł).

W grudniu Polsat pokaże też transmisje z wyborów Miss Polski 2016 - 4 grudnia. Za obecność reklamową przy tej relacji trzeba zapłacić 39,7 tys. zł - taniej niż rok temu, gdy cena reklamy wynosiła 50,4 tys. zł. Dwa dni wcześniej stacja będzie emitować wybory Miss International - tutaj na spot trzeba wydać maksymalnie 34,6 tys. zł.

Do jednych z droższych reklam w grudniu należą w Polsacie także te emitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” - w tym roku maksymalnie kosztują 54,3 tys. zł (podczas gdy rok temu najdroższa reklama kosztowała 47,5 tys. zł).

Wśród Polsatowskich seriali wciąż najdroższą reklamowo pozycją jest „Pierwsza miłość” - za obecność reklamową przy tej produkcji marketerzy zapłacą do 38,8 tys. zł (w ub.r. 37,7 tys. zł).

Emisja reklamy przy serialu „Świat według Kiepskich” to z kolei wydatek rzędu 38,4 tys. zł (rok temu 42,6 tys. zł).

Dość wysoką cenę ma także spot emitowany przy programie „Nasz nowy dom” (w niedzielne popołudnie) - kosztuje nawet 49,7 tys. zł.

Najwyższa cena reklamy przy „Wydarzeniach” wynosi 43,5 tys. zł i dotyczy emisji w dni powszednie (rok temu było to 36,3 tys. zł). W niedzielę jest taniej – cena dochodzi maksymalnie do 33,8 tys. zł (w ub.r. 34,6 tys. zł).

Z kolei za obecność reklamową przy wieczornym serwisie sportowym reklamodawcy zapłacą 44,5 tys. zł w dni powszednie ( 48,6 tys. zł w ub.r.) i 46,7 tys. zł w niedziele. Natomiast przy prognozie pogody ceny te wynoszą odpowiednio 43,5 tys. zł i 50,8 tys. zł (w ub.r. 45,9 tys. zł).

W porównaniu z grudniem ub.r. staniały reklamy przy pokazywanym w Polsacie w wigilijne popołudnie „Wielkim Kolędowaniu z Polsatem” - w tym roku za 30 sek. spot trzeba zapłacić 23 tys. zł, podczas gdy rok temu – 43,3 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy telewizyjnej opublikowało ceny reklam na grudzień. Wcześniej zrobiły to Biuro Reklamy TVP i TVN Media. W TVP najwięcej kosztują reklamy przy „M jak miłość”, a w TVN - przy finałowym odcinku programu „Masterchef”.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas