W poniedziałek startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET, która realizowana będzie pod hasłem „Radio ZET się udziela”. Obejmie ona telewizję, prasę, internet, outdoor i kina.
W reklamie telewizyjnej zobaczyć można różnych słuchaczy stacji, którzy podrygują w rytm utworu Madcona pod tytułem „Don’t Worry”.
- Chcemy pokazać, że pozytywna energia, czyli DNA Radia ZET, udziela się wszystkim bez względu na wiek, miejsce czy czas. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są nasi słuchacze - w samochodach, na maratonach, na szczytach gór, a nawet w kosmosie - opisuje Katarzyna Piecuch, dyrektor promocji Grupy Eurozet.
Spot będzie można oglądać we wszystkich głównych telewizjach i kanałach tematycznych. Kampania obejmuje również internet (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, YouTube), prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), sieci kin Multikino, Helios i Cinema City, a także outdoor (m.in. wiaty przystankowe i autobusy).
Autorem koncepcji kreatywnej spotów jest agencja Change (należąca do Group One). Za ich reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik, produkcję - Studio Garaż, a postprodukcję - Platige Image. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Z danych Radio Track wynika, że w okresie od lipca do września br. średni udział Radia ZET wyniósł 13,8 proc.