Reklama2019-05-21
0

Wafelki Dare promowane cyklem eventów

„Dare. Odważ się na nowe” - pod takim hasłem ruszyła akcja promocyjna jednego z  produktów firmy ETi Polska. Za pełną obsługę mediową odpowiadają agencje UM i Reprise.

Firma ETi Polska ruszyła z kampanią promocyjną wafelków Dare, będących połączeniem delikatnego wafelka, intensywnie kakaowego kremu i ciemnej czekolady. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach – wafelka oraz mini-wafelków w opakowaniu do dzielenia się.

Działania reklamowe Dare realizowane są w ramach wielokanałowej kampanii promocyjnej. Osią akcji reklamowej jest cykl imprez, który rozpoczął się od eventu w Poznaniu. W kolejne weekendy strefa Dare znajdzie się m.in. przy Bulwarach Wiślanych w Warszawie, molo w Sopocie oraz na placu pod Gubałówką w Zakopanem.

Akcje samplingowe, organizowane przez agencje MSL oraz endorfina events, będą wspierane punktową kampanią na nośnikach reklamy zewnętrznej (wielkoformatowa i digital signage) oraz działaniami promocyjnymi w internecie i w punktach sprzedaży. Kreację reklam outdoorowych przygotowała Orchidea Group. Za planowanie i realizację kampanii w mediach odpowiadają dom mediowy UM i agencja digitalowa Reprise, należące do grupy IPG Mediabrands.

Promocja ETi Dare potrwa do końca czerwca br.  Wartość budżetu nie została podana.

Autor:bg

Więcej informacji:ETi, Dare, UM, Reprise, Orchidea

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas