Na kadłubie samolotu typu Embraer, należącym do Polskich Linii Lotniczych LOT, umieszczono reklamę marki wafelków Grześki. To efekt umowy zawartej między właścicielem marki, spółką Colian, a narodowym przewoźnikiem.
Jak informowaliśmy kilka tygodni temu na łamach naszego portalu, LOT w ramach rozszerzenia współpracy z firmą Colian będzie reklamować produkty polskiego producenta na swojej flocie. Na kadłubach trzech samolotów typu Embraer pojawią się specjalnie zaprojektowane reklamy flagowych produktów Colian – Grześków oraz Śliwki Nałęczowskiej. Dwa z nich zostaną oznaczone jeszcze w tym roku, trzeci w 2020 roku.
LOT wybiera słodkości Colian
LOT współpracuje z Colianem od ponad 4 lat. Producent jest dostawcą słodkich przekąsek na pokładach samolotów obsługiwanych przez narodowego przewoźnika. Pasażerowie częstowani są Śliwką Nałęczowską, krówkami mlecznymi Solidarność oraz oranżadą Hellena.
Od 1 maja tego roku pasażerom LOT-u w klasie ekonomicznej serwowana jest nowa słodka przekąska – wafelki Grześki. Polska marka zastąpiła Prince Polo z portfolio Mondelez Polska.