PR2020-01-08
0

Walk PR zamiast OneMulti obsługuje Empik

Empik wybrał agencję Walk PR do kompleksowej obsługi public relations i realizacji wybranych projektów specjalnych. Poprzednio kilka miesięcy odpowiadała za to OneMulti.

Walk PR od listopada ubr.r jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki Empik (salony, online, aplikacja). W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe działania PR produktowego i korporacyjnego, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami, współpracę z influencerami oraz obsługę PR wybranych akcji specjalnych, m.in. telewizyjnej gali Bestsellerów Empiku.

Do zadań agencji należą aktywności związane z działalnością stacjonarnych salonów Empik, platformy internetowej Empik.com, aplikacji Empik Go i księgarni internetowej Livro.pl.

Za działania po stronie agencji odpowiada zespół brand PR zarządzany przez Kingę Muszytowską, PR group account directora.

Współpraca ma charakter długoterminowy i jest efektem przetargu.

Poprzednio obsługą komunikacyjną Empiku zajmowała się agencja OneMulti.

Autor:jd

Więcej informacji:Walk PR, Empik

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas