PR2018-01-09
0

Walk PR przejęła od 24/7 Communication obsługę Lotte Wedel

W wyniku wygranego przetargu agencja Walk PR rozpoczęła współpracę z producentem słodyczy Lotte Wedel, właścicielem marki E.Wedel.  Tym samym, marketer zakończył wieloletnią współpracę z 24/7 Communication.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie strategicznego doradztwa komunikacyjnego oraz realizację działań z zakresu influencer relations oraz brand PR, w tym prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych, warsztatów oraz innych wydarzeń. Walk PR zajmie się również przygotowaniem strategii CSR dla firmy.

Za realizację działań dla klienta odpowiada zespół Olgi Chełchowskiej - Dominika Pławiak, Piotr Bartha oraz Paulina Brzyska, wspierany strategicznie przez Patrycję Otachel oraz w zakresie współpracy z influencerami przez Patrycję Tąder i Karolinę Rabińską.

Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Poprzednio obsługą public relations Lotte Wedel zajmowała się agencja 24/7 Communication (zajmowała się m.in. obsługą ostatniej kampanii bożonarodzeniowej i  akcji wprowadzającej nowego bohatera marki, chłopca na gadającej zebrze).

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas