Internet2009-05-29
0

Walka płci i spotów w serwisie Ikea 'Ty tu urządzisz'

Internetowy serwis uruchomiony w ramach kampanii reklamowej Ikea"Ty tu urządzisz" zyskał nowe funkcjonalności. Witryna jestdostępna w wersji dla kobiet i mężczyzn, co odpowiada dwóm spotomwykorzystywanym w tej akcji.

Serwis internetowy Ikea działający pod adresem www.tytuurzadzisz.wp.pluruchomiono w wersji dla kobiet i mężczyzn. Motywem przewodnim tejpierwszej jest królowa Kleopatra, a drugiej - król Artur, obojewystępujący w spotach wykorzystywanych w kampanii pod hasłem "Ty tuurządzisz". W witrynie można oglądać te reklamy, czytać artykuły natemat asertywności w relacjach partnerskich, wypowiadać się naforum dyskusyjnym, oraz brać udział w sondzie i konkursie "Kto tu(u)rządził?".

Serwis przygotował dział akcji specjalnych Wirtualnej Polski, akreacje do kampanii przygotowała agencja K2 Internet.

Autor:tw

Więcej informacji:Ikea, K2

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas