Reklama2023-02-05
3

Warka wprowadza bezalkoholowe piwo z lemoniadą i naturalną kofeiną

Warka wprowadza na rynek mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia.  W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja.

"W tym roku w odpowiedzi na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych, jako pierwsza wśród producentów piwa wprowadza zupełnie nowy produkt, czyli Warka 0.0% Energy" - podaje marka w komunikacie prasowym.

Nowe smaki Warki

W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Obecnie piwo o smaku mango i cytrusów dostępne jest w wybranych sklepach sieci Biedronka. Pod koniec miesiąca obydwa smaki trafią do sklepów w całej Polsce.

 – Oficjalna premiera nowego piwa odbędzie się w czasie IEM w Katowicach – mówi Marcin Filipiak, dyrektor marketingu Warki.

Produkt dostępny jest w puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml. Warka 0.0% Energy przeznaczona jest dla dorosłych konsumentów.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Autor:jd

Więcej informacji:Warki 0.0%, Warka, piwo bezalkoholowe

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas