Reklama2018-04-04
29

Warka rozdaje w loterii miliony chust kibica i piwo

Wystartowała loteria „Warka biało-czerwoni", w ramach której kibice mogą zdobyć 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln sztuk piwa. Promocja potrwa do 31 lipca, wspiera ją kampania telewizyjna przygotowana przez Agencję 2012.

Loteria przeznaczona jest dla pełnoletnich konsumentów, kupujących Warkę Jasne Pełne lub Warkę Strong w promocyjnym opakowaniu. Informacja o nagrodzie znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Wygrane chusty, a także piwa Warka Jasne Pełne, odbierać można w wybranych sklepach, których aktualna lista dostępna jest na stronie internetowej marki.

Loterii towarzyszy kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach. Od początku kwietnia emitowana jest nowa reklama, w której oglądamy biało-czerwoną Planetę Warka szykującą się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki. To kolejny spot tej marki z udziałem selekcjonera polskiej reprezentacji piłkarskiej, emitowany w ostatnich tygodniach.

Za organizację loterii „Warka biało-czerwoni” odpowiada G3 Group. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki stworzyła Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i Xbrand. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania w digitalu i w social mediach prowadzi agencja The Digitals, a public relations - Roots PR.

Autor:jd

Więcej informacji:Warka, Adam Nawałka, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas