Telewizja2019-06-28
12

„Warsaw Shore 11” ze wzrostem oglądalności. Trwają castingi do nowych odcinków

Jedenastą edycję „Warsaw Shore” oglądało 80 tys. osób. Względem poprzedniej edycji reality-show emitowanej jesienią ub.r., widownia programu wzrosła o 18 tys. osób. Program kilkunastokrotnie podniósł średnie długookresowe udziały MTV Polska. Już trwają poszukiwania uczestników do kolejnej edycji.

Premierowe odcinki jedenastej odsłony reality-show „Warsaw Shore” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 24 marca do 16 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki produkcji oglądało średnio 80 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 1,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 widownia wyniosła 73 tys. osób, a udział - 2,33 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 9 czerwca br. - obejrzało go średnio 159 tys. osób.

„Ekipa z Warszawy”, w porównaniu do emitowanej pół roku temu dziesiątej serii, zyskała 18 tys. widzów w grupie 4+ i 16 tys. w 16-49. Wówczas reality-show oglądało średnio 62 tys. osób w 4+ i 57 tys. w 16-49, co przełożyło się odpowiednio na 0,85 proc. i 1,79 proc. udziału.

„Warsaw Shore” kilkunastokrotnie podniosło średnie dobowe udziały MTV Polska, które w np. w maju br. wyniosły 0,06 proc. w 4+ i 0,15 proc. w 16-49.

W najnowszym sezonie „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” udział wzięli znani z poprzednich edycji Ania „Mała” Aleksandrzak, Ewelina Kubiak, Klaudia Stec, Piotr „Pedro” Polak, Damian „Stifler” Zduńczyk oraz Klaudia „Czaja” Czajkowska  i Patryk Spiker, którzy dołączyli do Ekipy w dziesiątej serii. Ponadto skład uzupełniła czwórka uczestników randkowego show stacji „Ex na plaży Polska”: Anastasiya Yandaltseva, Ewa Piekut, Damian „Dzik” Graf i Kasjusz „Don Kasjo” Życiński.

„Warsaw Shore” dostępne jest również w player.pl. Wszystkie odcinki w tym serwisie oglądać można było odpłatnie przed ich telewizyjną premierą. Z kolei dzień po premierze danego odcinka na antenie MTV Polska był on w serwisie należącym do Grupy TVN Discovery Polska udostępniany bezpłatnie (z reklamami lub w ramach pakietu bez reklam).

Widzowie player.pl za dodatkową opłatą oglądać mogą specjalny - 13. - odcinek jedenastego sezonu programu.

Stacja MTV Polska zdecydowała o kontynuacji reality-show. Powstanie dwunasta odsłona cyklu, ale nadawca na razie nie zdradza terminu jej premiery.

Obecnie stacja prowadzi casting do kolejnego sezonu produkcji.

Autor:mk

Więcej informacji:Warsaw Shore, MTV Polska

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas