Reklama2021-08-12
0

Wavemaker z globalnym budżetem mediowym L'Oreal

W wyniku rozstrzygnięcia przetargu na obsługę mediową firmy kosmetycznej L'Oreal agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP) obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej firmy na 25 rynkach na świecie.

Wavemaker wygrał przetarg na obsługę mediową L'Oreal w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Australii i Nowej Zelandii. To budżet szacowany na ok. 500 mln dolarów.

W regionie DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria), który jest jednym z największych rynków L'Oreal, Wavemaker przejął budżet o wartości 400 mln dolarów dotychczas obsługiwany przez Publicis. Budżet w Australii i Nowej Zelandii (wart 70 mln dolarów) - od Carat (dentsu).

Agencja obroniła niedawno biznes L'Oreal o wartości 61 mln dolarów w Indiach i konto o wartości 15 mln dolarów w Europie Środkowo-Wschodniej.

W Polsce za obsługę mediową koncernu odpowiada od kilku lat Starcom (Publicis Media).

Obecna wygrana rozszerza zakres współpracy Wavemaker z L'Oréal na 25 rynków i jest częścią globalnego przeglądu mediów. W 2020 roku ten koncern kosmetyczny wydał 8,65 mld euro na reklamę na całym świecie.

W Wielkiej Brytanii zakupem mediów i planowaniem  mediów dla L'Oreal zajmuje się agencja Essence (WPP) po tym, jak w 2019 roku odebrała ten budżet o wartości 106 milionów funtów agencji Wavemaker.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas