Reklama2018-03-26
0

Wavemaker zajmie się obsługą IKEA w Stanach Zjednoczonych

IKEA wybrała w przetargu na obsługę mediową w Stanach Zjednoczonych agencję Wavemaker (GroupM). Wcześniej za planowanie i zakup mediów do jej kampanii na rynku amerykańskim odpowiadał MEC.

IKEA prowadziła przetarg na obsługę mediową w USA po raz pierwszy od 2016 roku. Firma postanowiła powierzyć swój budżet mediowy na tym rynku agencji Wavemaker. Tym samym utrzymała dotychczasową współpracę z pracującym dla niej od 11 lat domem mediowym MEC (Wavemaker powstał w wyniku połączenia domów mediowych MEC i Maxus).

Wavemaker będzie odpowiedzialna za głębszą integrację i innowacje dla działań realizowanych w sklepach oraz w internecie, m.in. optymalizację pod kątem działań SEO.

Według Kantar Media IKEA wydała na reklamy w USA 108,2 mln dolarów w ub.r. W Polsce obsługą mediową IKEA również zajmuje się Wavemaker.

Autor:bg

Więcej informacji:IKEA, Wavemaker, MEC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas