Reklama2017-09-22
0

Well Done Marketing prowadzi social media BOŚ Banku

Well Done Marketing rozpoczął współpracę w zakresie obsługi mediów społecznościowych Banku Ochrony Środowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Agencję wyłoniono w konkursie ofert.

Agencja będzie odpowiadała za obsługę kanałów komunikacji społecznościowej, w których BOŚ Bank już funkcjonuje oraz reklamy w nich.

Do obsługi klienta został wyznaczony specjalny zespół, na czele którego stoi Michał Głuszak, właściciel Well Done Marketing.

- Nasza oferta była konkurencyjna zarówno cenowo, jak i w zakresie doświadczenia w branży oraz pomysłów na budowanie społeczności wokół banku o tak silnej misji proekologicznej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Głuszak.

Umowa jest efektem wygrania przez agencję konkursu ofert. Strony nie informują, na jak długo została podpisana.

Autor:jd

Więcej informacji:Well Done Marketing, BOŚ Bank

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas