Telewizja 2023-10-21
7

„Welon, fura i brawura” przyciąga 170 tys. widzów do TVP1

„Welon fura i brawura”; fot. TVP1 „Welon fura i brawura”; fot. TVP1

Nowy katolicki program „Welon, fura i brawura” w TVP1 śledzi średnio 170 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia trzech pierwszych premierowych odcinków programu „Welon, fura i brawura”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 17 września do 8 października br. wyniosła 170 tys. osób, co przełożyło się na 2,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 1,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Audycję na antenie TVP1 oglądać można w niedziele o 11.30.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek nadany 24 września. Przyciągnął przed ekrany 179 tys. osób.

„Welon, fura i brawura” to reality-show, którego bohaterkami są trzy charyzmatyczne siostry zakonne, słynące z niekonwencjonalnych metod ewangelizacji oraz ogromnego zaangażowania w pomoc drugiemu człowiekowi - Teresa Pawlak, Anna Bałchan oraz Karina Pawłowska.

Siostry zakonne w ramach katolickiego cyklu odwiedzają religijne wydarzenia takie jak „Spotkanie na Lednicy”, „Przystanek Jezus” w Czaplinku i koncert „Jednego Serca Jednego Ducha” w Rzeszowie. Kobiety znają swój cel podróży, jednak nie wiedzą, z kim będą podróżować i jakim środkiem lokomocji pojadą.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Welon fura i brawura, TVP1

KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas