Prasa 2011-07-15
1

“Weranda” zyskała najwięcej, tylko “M jak Mieszkanie” traci

Jedynie “M jak Mieszkanie” zanotowało w kwietniu br. spadek sprzedaży w segmencie miesięczników wnętrzarskich, pozostałe tytuły zyskały. Najbardziej do góry poszła sprzedaż “Werandy”, a pozycję lidera utrzymały “Cztery Kąty”.

Sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora SA) w kwietniu 2011 roku wyniosła 92 486 egz. i była o 17,4 proc. wyższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął miesięcznik “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który sprzedał się w kwietniu br. w nakładzie 41 192 egz., notując wzrost o 11,6 proc. względem kwietnia 2010 roku.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 39 473 egz. To mniej o 9,2 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten jako jedyny zanotował spadek.

Największy wzrost zanotowała zajmująca czwarte miejsce “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), której sprzedaż ogółem poszła do góry w czwartym miesiącu br. o 30,3 proc. do 31 973 egz.

Zobacz tabelę


Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca br. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała “Weranda” (o 14,1 proc.), a najwięcej straciło pismo “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska, spadek o 27 proc.). 

Zobacz tabelę


 

Autor: pp

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas