Reklama2020-10-13
0

"Weź to na chrupko" w reklamie Snickers Crisp

Ruszyła kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do Mars Wrigley. Działania reklamowe są realizowane pod hasłem "Weź to na chrupko" i potrwają do grudnia br.

Wzbogacony o chrupki ryżowe Snickers Crisp pojawił się na sklepowych półkach w marcu tego roku. d 12 października do 12 grudnia produkt będzie wspierany szeroko zakrojoną kampanią w telewizji, digitalu oraz na outdoorze.

W galeriach handlowych 11 polskich miast zamieszczonych zostanie ponad 300 nośników reklamowych OOH. Dodatkowo marka będzie obecna w reklamie na kanale Tik-Tok oraz podejmie działania z influencerami. W ramach kampanii zaplanowano również wsparcie w punktach sprzedaży – dedykowane materiały POS, niebieskie ekspozycje i dodatkowy branding w różnych miejscach sklepu.

Globalnie przygotowana reklama Snickers Crisp będzie emitowana w telewizji oraz formatach online wideo i na kanale YouTube. Nawiązuje ona do słynnego hasła marki „Głodny nie jesteś sobą” i w żartobliwy sposób namawiała do brania życia nieco mniej serio. Spot podkreśla również, że  Snickers Crisp jest odpowiedzią na różne symptomy głodu i pozwala znowu być sobą.

Kampanie reklamowe Snickersa przygotowuje BBDO New York.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas