Internet2020-04-07
1

„Wiara dla każdego” w CDA Premium

W ofercie CDA Premium na platformie CDA.pl pojawiły się pierwsze odcinki cyklu „Wiara dla każdego”. Właściciel serwisu przygotował go wspólnie z firmami Rafael Film i Media4Fun.

Gospodarzem „Wiary dla każdego” jest Sebastian Banasiewicz. Prowadzi rozmowy z duchownymi o istotnych dla katolików kwestiach - zarówno w kontekście trwającego Wielkiego Tygodnia, jak też o epidemii koronawirusa i związanym z nią odosobnieniem. Gośćmi będą m.in. abp łódzki Grzegorz Ryś, o. Jordan Śliwiński oraz ks. Wojciech Węgrzyniak.

Stałymi punktami każdego odcinka są „Ewangelia na dziś” z komentarzem o. Tomasza Nowaka oraz „Filmowe rekolekcje” prezentujące filmy z pozytywnym przesłaniem.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/msza-swieta-w-triduum-paschalne-i-wielkanoc-z-jasnej-gory-transmisja-w-tvp1 ##

- Pandemia koronawirusa zatrzymała świat, również i nasze plany. 13 marca kina zostały zamknięte. W Rafael Film postanowiliśmy więc przygotować wartościową propozycję dla tych, którzy w tak ważnym okresie, przed zbliżającymi się świętami Zmartwychwstania Pańskiego i poprzedzającym je Triduum Paschalnym, zastanawiają się, jak przeżyć święta bez liturgii, spowiedzi, sakramentów - uzasadnia Przemysław Wręźlewicz, dyrektor Rafael Film.

- Filmy o tematyce religijnej w sekcji CDA Premium cieszą się dużą popularnością, więc rozszerzenie oferty o rozmowy na temat wiary i radzenia sobie w izolacji w tym trudnym czasie, było naturalną decyzją - dodaje Justyna Troszczyńska, CEO Media4Fun.

Na CDA Premium pojawiło się już pięć odcinków „Wiary dla każdego”. Do soboty każdego dnia będzie udostępniany kolejny odcinek.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/polacy-chetniej-ogladaja-platformy-streamingowe-nadawcy-szykuja-premiery ##

Na koniec ub.r. za dostęp do CDA Premium płaciło 231,7 tys. użytkowników, o 34,8 proc. więcej niż rok wcześniej.

W ub.r. spółka CDA zanotowała wzrost przychodów o 53,3 proc. do 42,91 mln zł, z czego 91,1 proc. pochodziło ze sprzedaży subskrypcji w CDA Premium. Zysk netto firmy poszedł w górę z 5,39 do 9,22 mln zł. Pod koniec marca firma z zeszłorocznego zysku wypłaciła 7,11 mln zł dywidendy, po 70 groszy na akcję.

Autor:tw

Więcej informacji:CDA Premium, CDA

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas