Reklama2010-11-12
0

„Więcej możliwości w zasięgu ręki” reklamuje Samsung Galaxy Tab

Startuje polska odsłona kampanii reklamowej tabletu Samsung Galaxy Tab. Akcję pod hasłem „Więcej możliwości w zasięgu ręki” przygotowały firmy KDR Studio, GonnaBe, Biuro Podróży Reklamy i Starcom.

Ruszająca właśnie w Polsce kampania reklamowa Samsunga Galaxy Tab podkreśla najważniejsze zalety tego tabletu, m.in. 7-calowy ekran dotykowy. Akcja – prowadzona pod hasłem „Więcej możliwości w zasięgu ręki” – wspiera udostępnienie tego tabletu na naszym rynku. Przypomnijmy, że Samsung Galaxy Tab do sprzedaży w Polsce został wprowadzony pod koniec października, a sugerowana cena detaliczna urządzenia wynosi 2999 zł (więcej na ten temat). Swoje osobne działania reklamujące ten tablet planują również najważniejsi operatorzy komórkowi w naszym kraju: Orange, PTC, Polkomtel i P4.


 

Akcja reklamowa Samsunga Galaxy Tab od 12 listopada obejmuje telewizję (m.in. TVN, Discovery, Animal Planet, TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC, Canal+, AXN, N Sport), prasę („Polityka", „Przekroj", „Stuff", „Mobilny Internet", „Mobility"), internet (wyszukiwarka Google, wyszukiwarki biznesowe, fora i blogi, strony o biznesie) oraz outdoor. Adaptacją spotu telewizyjnego zajęło się KDR Studio, za reklamy w prasie i na outdoorze odpowiada agencja GonnaBe, a za działania w internecie – Biuro Podróży Reklamy. Natomiast media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Samsung Galaxy Tab

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas