Reklama2015-07-17
1

Więcej reklam środków na potencję w magazynach, liderem Braveran przed Permenem i Stymenem

Producenci środków wspomagających potencję u mężczyzn przenoszą budżety reklamowe z radia i gazet głównie do magazynów. Najsilniej reklamowaną marką w pierwszych pięciu miesiącach br. był Braveran (produkowany przez Aflofarm Farmacja Polska).

Tradycyjne media w okresie od stycznia do maja br. zarobiły na reklamach preparatów wspomagających potencję u mężczyzn 21,2 mln zł. Było to 1,5 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Zdecydowana większość budżetów, bo ponad 70 proc. ulokowana została w telewizjach. Na reklamy w stacjach tv wydano 15,2 mln zł, czyli 1,2 proc. więcej niż rok temu.

Producenci preparatów na potencję zdecydowanie w tym roku postawili na reklamę w magazynach. Zostawili w nich ponad 1,1 mln zł wobec zaledwie 68 tys. zł zainwestowanych w 2014 roku.

Magazyny zarobiły więcej głównie kosztem mniejszej liczby reklam środków na potencję w radiu i w gazetach. Ich producenci bowiem zmniejszyli nakłady na reklamę radiową o 22,4 proc. (do 4,6 mln zł), a w gazetach - o 45,6 proc. (do 241 tys. zł).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/wiecej-reklam-srodkow-odchudzajacych-w-prasie-najbardziej-promowane-therm-line-i-linea ##

Zobacz tabelę


Najsilniej reklamowanym produktem na potencję był w tym roku, podobnie jak rok temu, produkowany przez Aflofarm preparat Braveran. Pabianicka firma wydała na jej wsparcie 9,2 mln zł.

Reklamy marki Permen produkowanej przez Walmark warte były w tym roku 5,8 mln zł, zaś Stymenu (należy do Aflofarmu) - 3,7 mln zł. Z grona najsilniej reklamowanych preparatów na potencję wypadła w tym roku należąca do Walmarku marka Liderin.

Zobacz tabelę

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas