Reklama2013-05-15
0

„Wielbiciele makaronów” w promocji Fixów Knorr

Pod hasłem "Wielbiciele makaronów" ruszyła promocja konsumencka produktów Fix Knorr (Unilever Polska). Akcję przygotowała i realizuje agencja IQ Marketing.

W ramach promocji "Wielbiciele makaronów" należy zarejestrować się na stronie konkursowej www.przepisy.pl i przesłać zdjęcie ukazujące radość płynącą ze smaku dań makaronowych przyrządzonych z pomocą Fixów Knorr. Zdjęcia można zgłaszać do 3 różnych kategorii: "Największy apetyt", "Najszerszy uśmiech" lub "Błogi zachwyt". Fotografia może przedstawiać jedną osobę lub całą rodzinę.

Konkurs potrwa do 30 czerwca 2013 r. Raz w miesiącu jury wybierze po jednej pracy z każdej kategorii i nagrodzi autorów 10 tys. zł na rodzinne wakacje. Dodatkowo w każdym miesiącu trwania konkursu autorzy 40 prac z każdej kategorii otrzymają fartuszki. Na stronie konkursowej trwa również głosowanie internautów na najlepsze zdjęcie. Autorzy, którzy w każdym tygodniu zbiorą najwięcej głosów, wygrają personalizowane książki kucharskie z przepisami wybranymi przez szefów kuchni Knorr, w których zwycięzcy będą mogli przy pomocy kreatora umieścić również własne przepisy oraz zdjęcia potraw.

Za koncepcję, kreację i realizację promocji odpowiada agencja IQ Marketing, która przygotowała także kreację strony konkursowej, kampanii banerowej,  materiałów POS i książki kucharskiej, jak również opracowała sekcję makaronową na stronie przepisy.pl.

Autor:km

Więcej informacji:Fix Knorr, Knorr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas