Reklama2010-10-13
0

„Wielka Kaferiada” w kampanii Segafredo

Ruszyła „Wielka Kaferiada” – ogólnopolska promocja kawy Segafredo. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała i realizuje agencja Mindwinners Design Communication.

W ramach promocji kawy Segafredo należy kupić jej dwa opakowania i zachować paragon. Następnie można zarejestrować się – możliwie najbliżej pełnej godziny – na specjalnej stronie internetowej albo za pomocą SMS-a. Codziennie pięć pierwszych osób, których zgłoszenia dotrą najbliżej pełnej godziny, otrzyma kafetiery, natomiast raz w miesiącu osoba, która dokona zakupów za największą kwotę, wygra ciśnieniowy automatyczny ekspres do kawy.

Akcję – zaplanowaną do połowy stycznia przyszłego roku – wspiera kampania reklamowa obejmująca internet, outdoor, kanał horeca oraz punkty sprzedaży. Za kreację i realizację wszystkich działań – na zlecenia firmy Segafredo Zanetti Poland – odpowiada agencja Mindwinners Design Communication.

Autor:tw

Więcej informacji:Wielka Kaferiada, Segafredo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas