Reklama2018-09-19
1

Włoska muzyka w kampanii kawy Segafredo Zanetti

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti. Akcję prowadzi agencja S4 i dom mediowy Pro Media House.

Akcja reklamuje linię produktów Selezione, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego (Espresso, Arabica, Crema, Organica).

Jej głównym elementem jest adaptowany, 30-sekundowy spot reklamowy, zwieńczony hasłem „Empower the greatness”. Ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”.

Kampania obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD , potrwa do połowy października tego roku.

Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4, a spot wyprodukowało Studio F4 .

Segafredo Zanetti Poland od 2002 r. stanowi część międzynarodowej Grupy Massimo Zanetti. Działa w 110 krajach.

Autor:jd

Więcej informacji:Segafredo Zanetti, Segafredo, kawa

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas