Telewizja2019-10-11
5

723 tys. widzów widowiska „Wielki test” w TVP1. Hitem quiz „Ekranizacje polskiej literatury”

fot. Jan Bogaczfot. Jan Bogacz

„Wielki test” w sezonie 2019/2020 ogląda średnio 723 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „Ekranizacje polskiej literatury”.

Obecnie „Wielki test” na antenie TVP1 oglądać można w środy o godz. 21.00, począwszy od 11 września br. (widowisko emitowane jest przemiennie z m.in. meczami Ligi Mistrzów). Średnia widownia quizów do 9 października br. wyniosła 723 tys. osób, co przełożyło się na 5,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył quiz „Ekranizacje polskiej literatury”, pokazany 11 września br. Zgromadził on przed telewizorami 813 tys. oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, osiąga 17,95 proc. udziału. Drugi jest TVN („Milionerzy” i „Starsza pani musi fiknąć”; 10,49 proc.), a Polsat - TVN (gł. „Zawsze warto”; 6,18 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada zdecydowanie najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Wielki test, TVP1

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas